A Candidatura do Povo apresentará os seus candidatos e candidatas e o Programa Municipal “Compostela 2011” no bairro de Sam Pedro

A Candidatura do Povo apresentará a lista de candidatos e candidatas que a integram num acto público a celebrar neste sábado 30 de Abril às 12:00 h. da manhá no bairro de Sam Pedro. A cita está colocada para essa hora na entrada do Museu do Povo e será a ocasiom para a alternativa municipal soberanista se apresentar ante a vizinhança da cidade e dar a conhecer o Programa Municipal Compostela 2011 com o que concorrerá às Eleiçons Municipais do próximo 22 de Maio.

O acto de apresentaçom pública da Candidatura do Povo, além de servir para por vozes e rostos à proposta alternativa que @s soberanistas fam para estas Municipais, permitirá também dar a conhecer os Cinco Eixos Programáticos que definem o Programa Municipal Compostela 2011. Este documento é o resultado das achegas de dezenas de pessoas e distintas associaçons vicinais, organizaçons, sindicatos e colectivos sociais que participárom na sua elaboraçom.

Exigem “equidistáncia”
às empresas de comunicaçom

@s responsáveis da Candidatura do Povo convocárom a totalidade dos meios de comunicaçom locais e nacionais para darem cobertura ao acto de apresentaçom. No entanto, advertírom da possibilidade de “boicotagens mediáticas” devido às dependências económicas e institucionais das principais empresas locais e nacionais de comunicaçom. De todos modos, fontes da Candidatura do Povo comprometérom-se a fazer um intenso trabalho informativo e propagandístico até 22 de Maio para “saltar por cima de eventuais cercos mediáticos”:

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s