Candidatura do Povo entregou no rexistro a moción solicitando un transporte de autocarros sostibel para a veciñanza

Imagen O servizo do transporte público non debe estar suxeito nin aos devires das leis do mercado nin a parámetros de rentabilidade empresarial. É un servizo esencial que cumpre unha función social e polo tanto deficitaria. Máis se cabe na actual época onde o número de persoas sen recursos e o empobrecemento da poboación é xeneralizado. Situar o transporte público en parámetros de Mercado, leva a que empresas concesionarias mais tarde ou cedo fagan recaer a obtención de beneficios, ben sobre as usuarias, no deterioro do servizo, ou sobre as costas dos traballadores e traballadoras. Non é necesario recordarlles a situación económica actual pola que atravesamos miles de persoas en Compostela: mais de 10.000 persoas en situación de desemprego (delas case a metade sen posibilidade de cobrar o subsidio de desemprego ou axuda de inserción social), despexos diarios, unha exclusión social e unha marxinación en límites mais que intolerables.

Pois ben, é hora polo menos de na medida do posible poñerlle freo a esta situación. É hora de deixar de lexislar a favor de grandes empresarios e banqueiros e facelo mirando cara á veciñanza. É hora de ver o rostro da xente detrás das grandes cifras económicas. Hai que entender que trala supresión de liñas como a de Belén , Aradas, Pardaces e Son de Abaixo así coma a redución dás frecuencia dá liñas ou rural Compostela, hai miles de persoas que non van poder acceder ao transporte urbano ou se non hai máis remedio (Taxi) vailles a supor un gasto extra que dificilmente poderán asumir, así coma ou perigo para os peóns e condutores de circular e andar en viais mal iluminados e sen beirarrúas, pois en moitos destes lugares a veciñanza ten que desprazarse ata 4km para poder utilizar ou transporte publico. Non todo o mundo ten un coche á súa disposición. Os escolares, universitarios, as persoas maiores, aqueles que non teñen permiso de conducir, do mesmo xeito que as persoas de renda baixa, necesitan o transporte público para desprazarse. Na nosa cidade, o 25% dos fogares carece de coche e máis do 50% da veciñanza non ten á súa disposición un coche para desprazarse, aínda que vivan nun fogar motorizado. Por todo isto, o noso Comité Local propón ao Pleno Municipal a aprobación os seguintes acordos.

ACORDOS

1º Que a empresa Municipal TUSSA, asuma directamente a restauración e frecuencias de tódalas liñas.

2º Restauración do servizo dá liña 8 ata a ponte de Chaian.

3º Restauración do servizo dá liña P7 ata Pardaces.

4º Restauración do servizo dá liña a Belén (Santa Cristina de Fecha). Única parroquia que non ten servizo de autocarro e situada a 11 km de centro urbano.

5º Aumento dás frecuencias dás liñas do rural así coma equiparación en prezo ó urbano.

6º Crear un bono social para a veciñanza en desemprego ou en risco de exclusión social. Sen límites de idade.

7º Soporte traseiro para o transporte das bicicletas.

8º Adaptar todo-los autocarros para o acceso de persoas con diversidade funcional.

9º Que se permita viaxar con mascotas.

10. Adaptación dos horarios e frecuencias de paso dos autobuses ás necesidades da veciñanza. Creando caixas de suxestión para ter en conta as persoas usuarias de  cada liña.

Deixar unha resposta

introduce os teu datos ou preme nunha das iconas:

Logotipo de WordPress.com

Estás a comentar desde a túa conta de WordPress.com. Sair / Cambiar )

Twitter picture

Estás a comentar desde a túa conta de Twitter. Sair / Cambiar )

Facebook photo

Estás a comentar desde a túa conta de Facebook. Sair / Cambiar )

Google+ photo

Estás a comentar desde a túa conta de Google+. Sair / Cambiar )

Conectando a %s